SH DATA s.r.o. - Web Development, Contact Center Solutions, Smartphone Apps Czech English Germany Spanish
Pokud si nevíte rady, který produkt je pro Vás nejvhodnější, rádi Vám pomůžeme a kdykoliv nás můžete kontaktovat.

Mobil: +420 604 536 428
Mobil: +420 606 416 065
Email: info@shdata.cz
Vaše jméno:
Váš email:

SEO optimalizace, SEO analýza

SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky.

Protože většina používaných SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, jsou tyto techniky přínosné nejen pro počítačové stroje, ale i pro běžné a zejména handicapované uživatele.

Optimalizace pro vyhledávače je zásadním faktorem pro podnikání na Internetu.

Přes internetové vyhledávače přichází na stránky až 80% zákazníků.

Cílem je maximální zpřístupnění WWW stránek pro internetové vyhledávače a optimalizace pro co nejvyšší umístění v přirozených výsledcích vyhledávání nedotovaných reklamou.

Vlastnosti a funkce

  • stanovení vhodných klíčových slov a cílů
  • optimalizace kódu stránek (W3C strandard, XHTML standard)
  • registrace do katalogů
  • kontinuální úprava a vylepšení (být atraktivní pro region a zákazníky)
  • v méně konkurenčních oborech stačí jednorázově, u většiny projektů však jde o dlouhodobou spolupráci

 

 

 

Newsletter / Newsletterový systém

E-mail marketing je cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres. Majitelé emailových adres musí vyžádat a potvrdit zájem o tyto informace (tzv. opt-in). Z tohoto důvodu je email marketing jedním z efektivních nástrojů pro budování one-to-one komunikace. Emailing patří k nejrychleji rostoucí formě elektronické přímé komunikace.

 

 

 

Výhody emailového marketingu spočívají

  • především v nízkých nákladech
  • flexibilitě
  • snadném testování
  • měřitelnosti
  • vyhodnocování kampaně.

 

 

 

SEM marketing, Search Engine Marketing

SEO (Search Engine Optimization, optimalizace pro vyhledávače) je metodika vytváření a upravování webových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích. Cílem pak je získat ve výsledku hledání ve vyhledávačích, které odpovídá obsahu, pro danou webovou stránku vyšší pozici a tím četnější a zároveň cílené návštěvníky.

 

Protože většina používaných SEO technik není původní a vychází ze zásad publikování přístupného a bezbariérového webu, jsou tyto techniky přínosné nejen pro počítačové stroje, ale i pro běžné a zejména handicapované uživatele.

 

 

 

 

SMM / Social Media Marketing, Marketing Sociální Médií

Jedná se o jednu z novinek posledních pár let používanou v plánu integrované marketingové komunikace společnosti a osob. Sociální marketing se používá pro rozšíření poslání společnosti na sociálních portálech jako jsou např. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, MySpace a další.

Marketingové služby sociálních médií jsou známy jako SMO / Social Media Optimization (optimalizace pro sociální média) přináší organizacím a osobám rozšíření o další kanál, kdy mohou komunikovat se zákazníky, poskytovat zákaznickou podporu a pro získání zákaznických a konkurenčních náhledů.

 

 

 

 

PPC / Pay-Per-Click kampaně

Přivedení a zacílení na zákazníky, zajímající se o Vaše služby a nabídky.

Jsme specialisté na Google Analytics, Sklik.cz, AdWords.com

Provozujeme vlastní systém pro sledování návštěvnosti v kombinaci s velmi rozříšených nástrojem Google Analytics.

 

Vlastnosti PPC kampaně

  • analýza požadavků zákazníka a nabídky společnosti, návrh klíčových slov
  • zacílení klíčových slov na konkrétní skupinu (město, region, stát, ...)
  • zacílení klíčových slov na konkrétní službu (hotelové služby, e-shopy, software, hardware, apod.)
  • správa PPC kampaní a úprava klíčových slov dle sezónnosti klíčových slov a individuálních potřeb společnosti (portály Seznam.cz – sKlik, Google.com – adWords, ETARGET, adFox)
  • vyhodnocování statistik PPC kampaní
  • odstraňování neefektivních klíčových slov, monitoring konverzí
  • reporty s proinvestovanými částkami

 

Ze získaných statistik je možné vysledovat

  • kolik návštěvníků na web zavítalo
  • nejnavštěvovanější stránky a produkty
  • jak webem postupují
  • odkud na stránky vstupují
  • kolik nových zákazníků si objednalo
  • jaké technické vybavení zákazníci používají, apod.
  • návratnost Vašich investic

 

 

 

 

Linkbuilding, On-Page, Off-Page faktory

Linkbuilding je jedna ze základních technik při SEO (optimalizaci pro vyhledávače) – je to jeden z nejvýznamnějších off-page faktorů. Linkbuilding má za úkol získat co nejvíce užitečných odkazů pro Vaše stránky, čímž sdělíme vyhledávačům, že Vaše stránky jsou zajímavé a mají se o ně zajímat.

 

 

 

Co Vám můžeme nabídnout

  • profesionální Know-How
  • asistence SEO analytika
  • tvorba propracovaných popisů Vaší společnosti
  • úspora času a Vašich nákladů
  • výstupní reporty o registrovaných katalozích

 

 

 

Copywriting

Copywriting je metodou internetového marketingu, která správně a účinně volí text na stránce, aby dokázal zaujmout Vaše zákazníky a aby je přesvědčil, že právě Váš produkt nebo Vaše služby jsou pro ně výhodné a vhodné.

Ve spojení s reklamními kampaněmi PPC, linkbuildingem a správně zvolenou SEO strategií budete jedničkou na trhu.

 

Prostředky a výhody copywritingu

  • jasně a přesně zvolená slova
  • přitáhne pozornost každého zákazníka
  • gramatická a stylová zaujatost
  • jasné a přehledné odstavce
  • úprava a korektura textů vítězí

 

 

 

CZIN.eu obrazky/facebook.gif Valid HTML 4.01 Transitional Valid CSS!